Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 13 iunie 2020

DESCULŢI PRIN PLOAIE

Desculţi prin ploaie
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Să alergăm desculţi prin ploaia deasă
Să simţim iarba sub picioare,
Cum ne mângâie şi ne răsfață
Cu aroma ei îmbietoare.

Şi plouă tare, este vară
Te ţin de mână, e minunat,
E-un vis frumos ce îl trăim
Totu-i sublim ,suntem doar noi şi ne iubim.

Priveşte cât de vesele sunt florile
La fel şi noi, iubita mea,
Acum parcă îmi plac şi norii
Căci plouă cu iubire peste noi.

Tu-mi eşti minune, te iubesc
Eşti lumea mea şi universul în care trăiesc
Inima mea ți-o dăruiesc.
Sunt cel mai fericit că tu eşti lângă mine.

Şi împreună vom fi mereu
Iubiţi de bunul Dumnezeu,
Şi ne vom bucura de fiecare răsărit
De ploi de vară, vom fi fericiţi.

13 Iunie. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu