Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 12 iunie 2020

PRIN PLOAIA DEASĂ

Prin ploaia deasă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

A început să plouă tare
Norii se scutură frumos,
Florile toate au prins culoare
Şi nouă ne zâmbesc.

Noi suntem în mijlocul ploii
Privim spre cer, e minunat,
Spre noi încet coboară norii
Să ne mângâie cu ale sale calde picături.

E vară, ploaia este caldă
Sunetul ei, e valsul ce-l dansăm,
Îmbrăţişaţi plutim, apare curcubeul
Ce poarta-n el iubirea ce-o trăim.

Noi doi suntem ne despărţiţi
Eu fără tine n-aş putea trăi,
Eşti primul meu cuvânt ce îl rostesc
Iubirea mea, îngerul meu divin.

12 Iunie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu