Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 26 septembrie 2019

Te iubesc mai mult ca niciodată

Te iubesc mai mult ca niciodată
(Autori. Dana Argeşanu şi  Gabriel Răzvan Stoica)

Te iubesc mai mult  ca niciodată
Pentru sufletul curat ce-l ai,
Tu mi-eşti înger, zana minunată
Mi-ai făcut viaţa un rai.

Pe nimeni și nimic eu nu te-aș da   .
Tu eşti ce am mai scump,
În calea noastră  nimeni nu va sta
Te ţin de mână strâns.

Și bătaia inimii se aude  În universul  asta mare    
Noi doi îmbrățisați de soare
Mereu în lumea noastră fericiţi.

Și pentru  totdeauna  vom rămâne îndrăgostiți
Chiar dacă anii trec,
Noi vom fi tineri, fericiţi
Mereu ne vom iubi.

26 Septembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu