Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 8 septembrie 2019

În braţele tale îmi e bine

În braţele tale îmi e bine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Întodeauna am visat
Să am un înger lângă mine,
Să mă răsfeţe să-i fiu drag
Şi astăzi tu eşti lângă mine.

La tine în braţe mă simt ocrotit
Tu îmi dai linişte şi alinare,
Mi-ai schimbat viaţa in bine, visul mi-ai împlinit
Mi-ai pus în suflet fericire.

Când noaptea te cuprind în braţe
Eu liniştit adorm la pieptul tău,
Şi până în zori visul tu--l ţi în palme
Eşti lângă mine mă priveşti cum dorm.

Acum cu tine totu-i o poveste
E-o altă lume, e un vis real,
Te iubesc mult Zana mea dulce
Eşti Îngeraşul meu cel drag.

8 Septembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu