Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 8 septembrie 2019

Şoapta nopţii

Şoapta nopţii
(Autor .Gabriel Răzvan Stoica)

Afară e noapte şi greerii cântă
Vântul suflă uşor,
Pe cer stelele strălucesc argintii
Izvorul susură în luncă.

Priveşte în luciul apei ce curge
Cum luna se răsfaţă,
Te ţin strîns de mână, te cuprind în braţe
Doamne cât esti de frumoasă.

Întind mâna uşor către cer
Şi iau stele în palmă,
Cu ele îţi scriu ţie un vers
Tu eşti a mea mireasă .

Iar zorii zilei să ne găsească
Zâmbind de fericire ,
Că-n noaptea asta frumoasă de toamnă
Noi ne-am jurat iubire .

Ești ca o rază de lumină Ce viața îmi luminează
Ești ca o floare în grădină ,
Tu îmi faci viaţa frumoasă, tu-mi dai sperantã
Tu eşti amea iubire.

8 Septembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu