Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 6 septembrie 2019

Sub clar de lună

Sub clar de lună
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Sub clar de lună ne plimbăm
Doar noi suntem în noaptea asta,
Florile toate acum dorm
Dor la izvor în vale curge apa.

Sunt mii de stele, strălucesc
Ce noapte minunată se aşterne,
Te tine în braţe, ochii îţi privesc
Şi îţi recit un vers din poezie.

E poezia noastră de iubire
Sunt versurile ce ni le-am promis,
Atunci, când ne-am jurat iubire
Că vom fi amândoi, intr-o poveste fără de sfârşit.

E-o noapte albastră cum de mult n-am mai văzut
Parcă-i un vis, nu pot descrie în cuvinte,
Eşti îngerul ce Dumnezeu mi la trimis
Eşti versul preferat din poezie.

6 Septembrie. 2019





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu