Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 18 septembrie 2019

Pentru ce te iubesc eu?

Pentru ce te iubesc eu?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoicq)

Pentru ce te iubesc eu?
E simplu, pentru bunătatea ta,
Pentru sufletul tău frumos
Pentru că eşti aici lângă mine.

Tu îmi pui mereu în zori
Soarele pe cer să îmi zâmbească,
Iar în ochi tu îmi presari
Chipul tău de Zana minunată.

Te iubesc pentru că tu eşti lângă mine
Râzi şi plângi, îmi eşti aproape,
Mă răsfeţi, ai grijă să îmi fie bine
Seara îmi adormi mereu în braţe.

Te iubesc pentru că tu eşti mofturoasă
Te superi fără motiv,
Eşti iubita mea gingaşă
Todeauna amândoi vom fi.

Pan-laurma nici nu mai contează Important este că te iubesc,
Tot ce stiu este că îmi eşti dragă
Tu eşti zana mea cea bună din poveşti.

18 Septembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu