Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 20 septembrie 2019

Îţi mulţumesc că te iubesc

Îţi mulţumesc, că te iubedc
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mă simt un om plin de iubire
Ce râde azi, sunt fericit,
Mi-ai pus în suflet bucurie
Şi-n inimă căldură şi alint.

Mi-ai desenat o lume de poveste
În care astăzi fericit trăiesc,
Eşti lângă mine ma-nconjori cu ata iubire
Îmi dai motive să zâmbesc.

Îţi mulţumesc, că te iubesc
Că tu eşti fata ce îmi e aproape,
Că-n zorii dimineţii ma trezesc, cu tine în brate
Că ţie-ţi pasă dacă eu sunt fericit.

Îţi mulţumesc iubito dragă
Că pentru mine te-ai născut,
Că zi de zi, seară de seară
Eşti lângă mine, mă alinţi.

Eşti cea mai minunată fată
Îngerul meu, din suflet te iubesc,
Mereu vom fi noi doi aproape
Inima mea îţi aparţine, tu eşti Zana din poveşti.

20 Septembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu