Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 11 septembrie 2019

Te desenez în mintea mea

Te desenez în mintea mea
(Autori. Dana Argeşanu si Gabriel Răzvan Stoica)

Te desenez în mintea mea
Cu ochii mei eu îţi dau viaţă,
Şi pun un strop din sufletelul meu
Să străluceşti ca soarele în fiecare dimineaţă.

Îți  conturez în minte fața  ta gingașă    .       Și trupul tău imaculat.
Şi peste el eu suflu viaţă
Vreau tu să fi iubirea mea.

Nu vreau  doar în  mintea mea să stai .
Ci lîngă mine o viaţă întreagă,
Să facem fiecare zi
Un colţ de rai, un paradis.

Să fim noi doi ne despărţiţi
Să împărţim la doi tot ce-i frumos,
Să fi amea, să ne iubim
Să fim doar noi în univers.

Să ne auzim inima bătând   .  
Să ne bucurăm  unu de altul .  
Și timpul să rămână  în loc  
Să ne privească.

Să avem parte doar de noi
De nopţi de iarnă pline de magie,
Şi viaţa să ne fie poezie
Tu înger să-mi, iar eu printul tău.

11 Septembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu