Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 25 septembrie 2019

Îţi mulţumesc că m-ai rănit

Îţi mulţumesc că m-ai rănit
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Îţi mulţumesc că m-ai rănit
Că mi-ai umplut ochii de lacrimi,
Că ai făcut să-mi plângă inima în piept
Că mi-ai adus atâta suferinţă.

Îţi mulţumesc că m-ai minţit
Atunci când îmi spuneai că mă iubeşti,
Că nu-ţi păsa că te iubesc
Că astăzi ai plecat de lângă mine.

Îţi mulţumesc că azi vorbeşti urât de mine
Că le spui tuturor poveşti,
Nu-mi pasă, nu sunt supărat pe tine
Nu sunt ironic, chiar îţi mulţumesc.

De ce îţi mulţumesc eu ţie?
E simplu, azi sunt fericit,
Prin reaua ta voinţă de a-mi provoca durere
Tu mai făcut să fiu puternic.

Astăzi văd viaţa cu alţi ochi
Mult mai frumoasă,mai senină,
Apreciez din suflet şi iubesc
Sunt mai puternic, îmi e bine.

Tot ce-ai vorbit urât de mine
Pe mine m-a avantajat,
Oamenii au vrut să mă cunoască
De tine toţi sau săturat.

Tu mi-ai deschis ochii în bine
Astăzi sunt cel mai fericit,
Viaţa mi-e vis senin, iubirea e lângă mine
Tu ai rămas în urmă, singură cu tine.

25 Septembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu