Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 2 martie 2020

TE IUBESC NU-TI PASĂ

Te iubesc, nu-ţi pasă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Luna se coboară-n mare, nu-mi pasă
Soarele străluceşte în zori, nu-mi pasă,
Florile sunt înflorite, păsările ciripesc
Eu te iubesc, nu-ţi pasă.

Văd în tine un înger ceresc, nu-ţi pasă
Te ador şi te divinizez, nu-ţi pasă,
Plâng când tu eşti tristă, îmi pasă
Pentru că te iubesc, îmi eşti dragă.

Cred în tine, eşti frumoasă
Tu îmi pui lumină în viaţă,
Vreau să te fac fericită
Rămai aici fată frumoasă.

Nu alerga după fat frumos, că nu îi pasă
El te acceptă pentru că eşti frumoasă,
Eu te iubesc, cu adevărat
Pentru că tu eşti fata mea cea dragă.

Vreau împreună cu tine să trăiesc o poveste
Frumoasă, fără sfârşit,
Să fi prințesa mea răsfăţata
Spune-mi te rog că îţi pasă.

2 Martie. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu