Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 6 martie 2020

AU INFLORIT MAGNOLIILE

Au inflorit magnoliile
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

E primăvară magnoliile au inflorit
Zâmbesc frumos în iarba verde,
Parfumul lor atrag albinele să ia polen
Priveşte cât e de frumos iubit-o.

Acum s-a încălzit afară
Cerul e mai senin,
Frumoase sunt serile astea de primăvară
Pentru că eşti aici.

Ne.aşezăm pe iarba verde
Intre florile inflorite,
Priveşte draga mea cum cerul
Se-acopera de stele.

Se-aude încet izvorul
Cum curge liniştit,
Te strâng în brate, te sărut
Eşti tot ce am mai scump.

Vorbim în şoaptă amândoi
Căci florile au adormit,
Eşti o minune, te iubesc
Îngerul meu divin.

Eşti primăvara sufletului meu
Tu îmi dai fericire,
Te voi iubi până la infinit
Eşti fata cea mai dragă şi senină.

6 Martie. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu