Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 15 martie 2020

NU ÎMI AJUNGE O VIAŢĂ CA SĂ TE IUBESC

Nu îmi ajunge o viaţă ca sa te iubesc
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mi-ai intrat adânc în suflet
Şi în inimă şi-n gând
Eşti un înger pentru mine
Tot ce astăzi am mai scump.

Lângă tine eu trăiesc
O poveste minunată,
Eşti o floare, te iubesc
Zana mea, boboc de fată.

Acum amândoi suntem
Un întreg suntem lafel,
Ne e bine, te iubesc
Tu eşti tot ce îmi doresc.

Nu-mi ajunge viaţa asta
Să-mi declar iubirea pură,
Te iubesc din suflet fată
Şi de mai m-aş naşte odată.

Nu ştiu cum să-ţi mulţumesc
Pentru că eşti lângă mine,
Te iubesc înger ceresc
Eşti în inimă la mine.

15 Martie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu