Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 7 martie 2020

CE MULT TE IUBESC

Ce mult te iubesc
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Eşti o minune în viaţa mea
Mi-ai pus în inimă şi-n suflet zâmbet,
Eşti îngerul în care cred
Tot ce am azi mai drag pe lume.

Tu îmi faci zilele senine
Tu mi-eşti aproape, mă susţi,
Ai făcut ca pe cerul meu să fie soare
Te iubesc mult, îngerul meu.

În fiecare zi mă-ndrăgostesc de tine
Eşti tot mai minunată draga mea,
O floare, un boboc de fată
Te iubesc mult minunea mea.

7 Martie. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu