Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 18 martie 2020

ÎMPREUNĂ PENTRU TODEAUNA

Împreună pentru todeauna
(Autor Gabriel Răzvan Stoica)

Destinul ne-a ales pe amândoi
Să trăim minunat intr-o poveste,
Să zâmbim când e soare, când sunt ploi
Şi să ne bucurăm de fiecare zi senină.

Astăzi tu îmi eşti zana bună, draga mea soţie
Te iubesc mult înger divin,
Tu ai facut ca fiecare zi să fie poezie
Şi soarele să ne zâmbească fără de sfârșit.

Acum că tu îmi eşti alături
Nopţile toate sunt senine,
Trăiesc intr-o magie de poveste.
Şi inteleg cât de frumoasă e iubirea.

Eşti tot ce astăzi am eu mai de preţ
Şi te iubesc, cum n-am iubit vreodată,
Din suflet vreau să-ţi multumesc
Că mai ales să-ţi fiu aproape.

18 Martie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu