Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 6 noiembrie 2019

TE IUBESC, DE ACEEA SUNT GELOS

Te iubesc. De aceea sunt gelos
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mi-eşti tare dragă, te privesc, ca pe un înger
Eşti tot ce astăzi eu iubesc,
Mi te-ai lipit de inimă şi suflet
Tu-mi dai motive să zâmbesc.

Mă tem, nu ştiu de ce să nu te pierd
Eşti prea frumoasă cum nu-i nici o fată pe pământ,
Atât de tare te iubesc
Că am ajuns să fiu de tine dependent.

Te rog mă iartă că sunt mofturos
Că îţi gresesc şi sunt gelos,
Mi-eşti tare dragă ,ţin la tine mult
Of înger drag, vreau tu să-mi fi soţie întreaga viaţă, pe pământ.

Te rog iubita ţine-mă în braţe
Şi linisteste-ma, cu un alint,
Eşti Zana mea, cea mai frumoasă fată
Din tot sufletul te iubesc.

Cu tine, braţ la braţ vreau să păşim pe drumul vieţii
Şi să trăim ca în poveşti,
Să scriem noaptea poezii cu stelele
Să ne iubim etern.

Să râdem şi să plângem împreună
De bucuriile ce Dumnezeu ni le-a lăsat,
Să fim noi doi copii, frumoşi de mână
Te rog iubita mea, să fi mereu aici.

6 Noiembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu