Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 5 noiembrie 2019

MAI ATINS CU IUBIRE

Mai atins cu iubire
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
www.gabrielrazvanstoica.blogspot.ro
www.sufletulpoeziainimii.wordpress.com

Ai coborât din visurile mele
Şi mai atins cu mâna ta,
Mi-ai pus în inimă iubire
Şi mai făcut să cred în ea.

Ai alungat norii şi ploaia
Şi vântul tu l-ai potolit,
Ai dat soarelui strălucire
Şi stelelor, şi lunii zâmbet plin.

Acum tu eşti parte din mine
Iubirea mea, înger divin,
O dulce şoaptă, poezie
Zâmbetul meu, iubirea mea din vis.

5 Noiembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu