Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 16 noiembrie 2019

HAI SĂ SCRIEM IUBIREA ÎN INIMILE NOASTRE

Hai să scriem iubirea în inimile noastre
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Sunt fericit că-mi eşti iubită
Că amândoi ne-avem unul pe celălalt,
Că împărţim cu bucurie orice clipă
Că suntem braţ la braţ mereu.

Cu tine pot ajunge să ating norii
Cu tine pot lua în palme stelele,
Cu tine astăzi am dat viaţă visurilor mele
Pentru că tu eşti jumatatea mea.

Hai să scriem iubirea-n inimile noastre
Cu zambete şi bucurie,
În versuri sincere, aşa cum e în carte
Şi vesnic să rămânem amândoi.

Îţi promit că n-am să renunţe la tine
Indiferent câte furtuni vor fi,
Te voi ţine strâns lângă mine
Pentru că te iubesc până la infinit.

16 Noiembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu