Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 15 noiembrie 2019

MĂ DOARE

Mă doare
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mă doare când văd că eşti rece
Când mă respingi când eu te strâng în braţe,
Când îţi recit versuri frumoase
Iar tu eşti prea indiferentă.

Eu îţi vorbesc despre iubire
Vreau să-ţi fac viaţa poezie,
Mi-eşti tare dragă, te ador
Dar ţie nici nu-ţi pasă, că mi-e dor.

Ba mă alinţi şi mă răsfeţi
Ba mă arunci departe,
Îţi ceri iertare, spui că mă iubeşti
Apoi iar te indepartezi, mă doare.

De ce-mi faci asta, ce se întâmplă?
Îmi spui că sunt supărăcios,
Dar am şi eu un suflet şi-o inimă blândă
Ce te iubeşte, şi îi e dor.

Cât crezi că voi mai rezista
Să te iubesc, să am răbdare? 
Copil frumos, eu te iubesc,
Aşa te-alint eu, Zana mea.

Dar nu am să renunţ la tine
Căci te iubesc, şi nu glumesc,
Eu am încredere în tine
Eşti îngeraşul meu ceresc. 💓😘

15 Noiembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu