Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 17 noiembrie 2019

ACEASTĂ NOAPTE ESTE DOAR A NOASTRĂ

Această noapte este doar a noastră
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Priveşte cum se lasă înserarea
Cum noaptea acoperă totul în jur,
Cum stelele sclipesc voioase
Cum luna străluceste cu razele-i argintii.

E-o noapte altfel decât celelalte
Şi şti de ce?, pentru că eşti aici,
Că mă iubeşti şi te iubesc din inimă
Că toate noi le împărţim

Aşează-te la mine în braţe
Şi hai să număram stelele pe cer,
Să ne alegem steaua noastră
Şi s-o urmăm .

Cât de frumoasă eşti iubito
Ce zâmbet ai, cât eşti de dulce,
Te sărut şi îţi privesc ochii
Şi îmi trec mainile prin părul tău.

Ce noapte minunată îmi oferi
Suntem doar noi şi luna,
Te iubesc mult, tu eşti îngerul meu
O dulce şi frumoasă poezie.

17 Noiembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu