Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 3 noiembrie 2019

Te chem

Te chem
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Ţi-aduci aminte ziua aceea
Când amândoi pe bancă în parc,
Ţinîndu-ne în braţe ne juram
Că vom fi împreună pentru todeauna?.

Ţi-aduci aminte vorbele acelea
Că orice-ar fi nu ne vom despărţi ,
Că de se va-ntâmpla să vină vremea rea, furtuna
Tu mă vei ţine strâns de mână, mă vei apăra?.

Ţi-aduci aminte ce-mi spuneai?
Că dacă voi pãti ceva tu nu poţi trăi fără mine,
Că vei veni în urma mea
Şi ai să mă aduci înapoi lângă tine?.

Astăzi doar vorbele au mai rămas din noi
Şi banca noastră cea din parc,
Poveştile ce noi le-am scris
Şi jurămintele ce le-am promis.

Te chem, revin-o înapoi
Eu chiar te iubesc şi îmi pasă,
De noi doi şi iubirea noastră
De zilele şi nopţile de vis.

Atâtea avem de recuperat
Clipe ce le-am pierdut, si zâmbete,
Copii din noi doi răsfăţul minunat
Şi dulcea noastră poezie.

3 Noiembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu