Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 8 noiembrie 2019

RĂMÂI LÂNGĂ MINE

Rămâi lângă mine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Tu mi-ai înseninat privirea
Şi mi-ai pus soarele pe cer,
Tu ai adus în viaţa mea iubirea
Şi mai făcut să cred în mine, să zâmbesc.
Te rog iubita mea în seara asta stai cu mine
Şi ţine-mă la pieptul tău,
Lasă-mă să-ți recit o poezie
Ce a scris-o sufletul meu.

Tu pentru mine eşti icoană
Un înger minunat ce mă iubeşte,
Eşti tot ce am pe lumea asta, mi-eşti tare dragă
Stai lângă mine, când adorm.

În miez de noapte când tu dormi
Şi mă trezesc pentru o clipă,
Când deschid ochii te privesc
Eşti dulce şi frumoasă ca o zana.

Te rog iubita mea, înger ceresc
Ţine-mă strâns, stai lângă mine,
Să nu mă laşi căci te iubesc
Eşti cea mai dulce fată, zana bună.

8 Noiembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu