Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 30 noiembrie 2019

ACUM ÎN CEASUL NOPŢII

Acum în ceasul nopţii
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Acum în ceasul nopţii
Când luna străluceşte,
Te rog întinde-mi mâna
Şi ochii mi priveşte.

Se vede-n ei iubirea
Şi gândul cel senin,
Versul şi poezia
Al inimii alint.

Acum în ceasul nopţii
Mă pierd în ochii tai,
Sub mâna ta duioasă
Mă simt, parcă-s în rai.

Cu tine lângă mine
Noptile-s de poveste,
Iar zilele senine
Sunt vis din basm venite.

30 Noiembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu