Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 1 ianuarie 2023

TU MĂ FACI FERICIT

            Tu mă faci fericit
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      A fost odată este o poveste
Un mit frumos pentru copii,
Acum tot ce e scris în basme
Trăiesc frumos în realitate.

      Te am pe tine Mâţă dragă
Eşti ingerul sublim al frumuseţii,
Tu îmi faci viaţa minunată
Tu mă faci cel mai fericit.

      Credeam că doar în filme şi în basme se trăieşte aşa
Până te-am cunoscut pe tine,
Acum sunt privilegiat
Căci Dumnezeu mi te-a trimis pe tine.

      Of Mâţă dragă ce mult te iubesc
Tu eşti cerul meu plin de soare,
Eşti minunată, te ador
Iubita mea, minunea mea cea dragă.
       1 Ianuarie. 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu