Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 15 ianuarie 2023

CE FERICIT SUNT

           Ce fericit sunt
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Tu eşti fata ce-mi dă viaţă
Îngerul meu drag şi scump,
Tu iubita mea frumoasă
Tot ce am eu cel m-ai sfânt.

      Lângă tine îmi e bine
Zâmbesc, totul e de vis,
Tu mă duci în rai, tu inger
Tu mă răsfeţi, mă alinţi.

      Te iubesc enorm, din suflet
Eşti ce-a m-ai dulce femeie,
Sufletul tău cald şi pur
Ma-nplineste, te ador.

      Dumnezeu mi te-a trimis
Să vi, să îmi fi aproape,
Pe tine fată divină
Tu  să pui pe cer mult soare.

      Am să fiu mereu aproape
De tine iubita mea,
Şi am să te ocrotesc
Să zâmbeşti, să străluceşti.

      Dulce eşti când îmi adormi
Seara în braţele mele,
Te privesc şi te veghez
Iubita mea minunată.

      Am trecut prin multe noi
Am fost departe o vreme,
Dar acum suntem noi doi
Fericiţi pe veşnicie
          15 Ianuarie. 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu