Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 20 ianuarie 2023

MI-AI ATINS SUFLETUL

                Mi-ai atins sufletul
      (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Tu înger drag cu inimă curată
De mine te-ai apropiat,
Şi mi-ai atins cu vorba ta cea dulce
Sufletul şi inima mea.

      M-ai fascinat şi mi-ai dat viaţă
Şi cu rabdare tu m-ai liniştit,
M-ai făcut să zambesc, să fiu m-ai bun
Să ştiu să preţuiesc ce am.

      Sufletul tău frumos şi dulce
Aduce linişte, alint,
Asta m-a făcut să mă îndrăgostesc de tine
Te  ador şi te iubesc mult.

      Am scris mereu în poezie
Tot ce-şi dorea inima mea,
Fără să cred că va fi cu putinţă
Şi acum, astăzi eşti în viaţa mea.

      Acum ştiu şi eu ce este iubirea
Pentru că, cu răbdare tu m-ai învăţat,
Ai fost m-ai înţeleaptă de cât mine
Şi cu blândeţe tu m-ai răsfăţat.

      Acum şi eu voi fi ca tine
M-ai liniştit şi temperat
Căci tu eşti astăzi lângă mine
Şi crez în mine cu adevărat.
          20 Ianuarie. 2023
     
     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu