Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 28 ianuarie 2023

TE IUBESC MOFTUROAS-O

         Te iubesc mofturoas-o
  (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Ce dulce eşti şi minunată
Unică pe acest pământ,
Eşti tot ce am, fata mea dragă
Şi te iubesc din tot sufletul.

      Eşti mofturoasă, răsfăţată
Gingaşă, tandră, te ador,
Eşti visul meu, iubirea mea curată
Şi te iubesc necontemit.

      Îmi place când tu te răsfeţi
Când ai mofturi, te enervezi,
Eşti dulce, te ador
Şi te iubesc, din tot sufletul meu.

      Mă cerţi, te enervezi pe mine
Nu mai vorbim, apoi ne trece,
Fără de tine totul ar fi fără de viață
Te iubesc mult iubita mea cea mofturoasă.
          28 Ianuarie.  2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu