Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 2 ianuarie 2023

CÂND SEARA VINE

             Când seara vine
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Când seara vine liniştea se-aşterne
Şi se aude încet un glas duios,
Un glas ce dulce îmi şopteşte
Un cântec minunat de dor.

      Iubirea falnică ce-o port
Strigă din inimioara mea,
Ca s-o auzi tu înger drag
Să şti că mă topesc de dor.

      Acum toate m-au rãvãsit
Clipele dulci, dorul, iubirea,
Şi nu am cum să ţi le spun
Căci tu nu eşti aici cu mine.

      E minunată şi dulce iubirea
E mângâierea inimii,
Dorul e mare, dar pentru tine
Voi îndura totul cu stoicism
          2 Ianuarie. 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu