Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 9 ianuarie 2023

M-AI IA-MA ODATĂ ÎN BRATE

              M-ai ia-mă odată în braţe
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Amândoi am construit
Un tărâm, un paradis,
Erai Zîna mea cea bună
Erai aer şi lumină.

      Ne iubeam, ne răsfăţam
Trăiam o poveste dulce,
Era totul ca în basm
Astăzi doar o amintire.

      Am nevoie de iubire
De tine să fi aici,
Dar zadarnic îmi e plânsul
Şi sfintele rugăminţi.

      Aş m-ai vrea măcar odată
În braţe sa mă m-ai strângi,
Să mă linistesc îndată
S'a pot să fiu fericit.

      Am renunţat să mai visez
La noi că vom m-ai fi vreodată,
Dar sincer vreau şi îmi doresc
Să mă m-ai strângi în braţe odată.
         9 Ianuarie. 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu