Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 13 decembrie 2022

TE VREAU PE TINE DE CRĂCIUN

          Te vreau pe tine de Crăciun
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Îi scriu o scrisoare Moşului
Cred mult în intelepciunea lui,
Îl rog să te aducă la mine
Să fim împreună mereu.

      Moşule drag stai şi mă ascultă
Te rog din suflet, tu mă poţi ajuta,
Adu-mii înapoi Mâţa dulce
Căci o iubesc şi mi-e dragă rău.

      Am plâns mult, am suferit
De dor şi de durere,
Te rog Moşule bun
Adu-mi iubirea înapoi.

      O iubesc mult, e o dulce
Doar ea mă face fericit,
Moşule spunei să vină
Ea e tot ce am mai frumos.
       13 Decembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu