Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 23 decembrie 2022

SĂ ŞTI CĂ TE IUBESC ENORM

           Să şti că te iubesc enorm
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Mi-ai colorat viaţa în bine
Mi-ai pus în  ochi imagini de poveste,
Mai învăţat să cred în mine
Şi visul meu l-ai implinit.

      Te iubesc mult, tu eşti fata din poezii
Pe care am scris-o în fiecare vers,
Te pretuiesc, sunt fericit
Ca-i aparut în viaţa mea, că eşti aici.

      Doar împreună reuşim
Să trecem peste orice piatră,
La braţul tău sunt fericit
Fată frumoasă, ai venit din poezii.

      Destinul pe noi ne-a ales
Să ne întâlnim, să ne dăm mâna,
Să înfruntăm greul, să fim departe
Ştiu că pe toate noi le depăşim.

      Să şti că te iubesc enorm
Departe sunt de tine,
Cred mult în anul care vine
Şi-n viitorul care ne aduce împreună.

      Şi poate totul e un vis
S-au rimă într-o poezie,
Dar când am spus că te iubesc
E purul adevăr, inima mea te vrea pe tine.
          23 Decembrie. 2022
     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu