Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 2 decembrie 2022

LA GURA SOBEI

       La gura sobei
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Afară ninge liniştit
Ce frumos cad fulgii de nea,
E minunată seara asta
Că eşti aici iubita mea.

      La gura sobei amândoi
Îmbrăţişati ne amintim,
De ziua aceia când ne-am întâlnit
Şi ne-am promis că vom fi mereu uniţi.

      Şi uite timpul a trecut,
Vara, toamna ploioasă,
E prima noastră iarnă împreună
Iubita mea frumoasă.

      Priveşte cât de alb e în jur
Totul e de poveste,
Te pretuiesc frumoasa mea
Tu eşti zîna mea bună
       2 Decembrie. 2022
     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu