Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 14 decembrie 2022

ȘI DACĂ M-AS ÎNDRĂGOSTI DINOU

            Şi  dacă m-aş îndrăgosti dinou
             (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Cu tine am cunoscut ce este fericirea
Mai dus în rai, mai răsfăţat,,
Tu mai făcut să traiesc, clipa
Şi ai avut grijă ca să zâmbesc.

      Cu tine am trăit cea mai frumoasă poveste
Mult mai deosebită ca în basme,
Inima mea cu toată forţa te iubeste
Tu eşti fata ce-mi luminează sufletul şi viaţa.

      Şi dacă m-aş indragosti dinou
Eu tot pe tine te-aş alege,
Pentru că tu eşti tot sufletul meu
Tu eşti femeia dulce care mă iubeşte.

      Nu pot să stau departe, fără tine
Ne leagă ceva pe amândoi,
Ştiu că tu eşti tot ce iubesc pe lume
Mâţa mea dulce, te vreau lângă mine.
       14 Decembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu