Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 8 decembrie 2022

DE-AI ŞTI TU

           De-ai şti tu
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      De-ai şti tu cât de dor îmi e de tine
Şi cât de mult eu mă consum,
Cât îmi lipseşti, cum plâng
Şi cum te strig, să vi.

      De-ai şti tu cât te preţuiesc
Şi ce frumoasă eşti tu pentru mine,
Cum eu vorbesc, cu Dumnezeu
Să aive grijă de tine.

      De-ai şti tu câte griji îmi fac
Să ştiu că zâmbeşti, că-ţi e bine,
Cât de mult şi azi te iubesc
Şi cât de dor îmi e de tine.

      Am crezut mult şi cred în tine
Of Doamne ce mult te iubesc,
Te rog din suflet vino înapoi la mine
Te rog, căci tare te iubesc.
       8 Decembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu