Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 15 decembrie 2022

EŞTI TARE DULCE

       Eşti tare dulce
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Şi te-am strigat mereu
În visuri şi în vers,
În strofe multe scrise
Să vi-n sufletul meu.

      Şi tu ai apărut
Frumoasă, tandră, caldă,
Un înger scump şi drag
O fată minunată.

      Mi te-ai lipit de suflet
Şi m-ai captat cu totul,
În mrejele iubirii
Geo tu insemni totul.

      Dar cum ai apărut
Aşa ai şi plecat,
Şi am rămas plângând
Cu, chipul tău cel drag.

      Dacă aş putea cumva
Să te-aduc înapoi,
Să fi tu Mâţa mea
Căci te iubesc enorm.

      Trebuie ca ceva
Să te aducă iar,
Ne leaga sufletul
Ne leagă inima.
      15 Decembrie. 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu