Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 6 decembrie 2022

AM NEVOIE DE ÎMBRÃŢIŞAREA TA

       Am nevoie de îmbrãţişarea ta
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Am nevoie de îmbrãţişarea ta
Să-mi aduci liniştea în suflet,
Să scap de tot ce imi frânge inima
Să mă regăsesc, să nu mai sufăr iar.

Strânge-mă mai tare în braţe
Nu-mi da drumu, mai stai puţin,
Sufletul tău cald mi-aduce pace
Şi mă face fericit.

Tu eşti Zîna buna, ai venit pe-o stea
Dintr-o lume minunată,
Mai rămâi te rog în preajma mea
Şi nu îmi da drumu din braţe
     6 Decembrie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu