Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 13 octombrie 2021

STAI PUŢIN

                     Stai puţin
      (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Opreşte-te putin
Te rog ascultă-mă,
Că vreau să-ţi povestesc
Tot ce în suflet port.

      Te plac şi te ador
Te văd femeia care,
Îmi luminează viaţa
Şi-mi pune pe cer soare.

      Eşti unică în lume
Nimeni nu e ca tine,
Tot ce iubesc din suflet
Eşti zîna mea cea bună.

      Cu tine totul e un vis
Nopţile, zilele
Te rog rămai aici
Să împărţim totul la doi.
             13 Octombrie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu