Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 11 octombrie 2021

MI-AI SADIT IUBIREA

               Mi-ai sădit iubirea
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      M-a rănit iubirea
Atunci când am avut-o,
Şi m-a cuprins frica
Şi-apoi am urât-o.

      Mai târziu am inteles
Că iubirea-i pură,
Oamenii greşesc
N-o ţin în inimă.

      M-am temut mereu
Să mă îndrăgostesc,
Însă tu mai fată
Lacrima mi-ai şters.

      Mi-ai sădit iubirea
În inima rănită,
Şi acum mi-e bine
Draga mea iubită.

      Tu eşti zîna mea
Te iubesc enorm,
Lângă tine fată
Sunt eu fericit.
         11 Octombrie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu