Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 4 octombrie 2021

CUM AM AJUNS SĂ TE IUBESC?

                   Cum am ajuns să te iubesc?
                 (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Totul s-a întâmplat  din joacă
Eram prieteni, ne tachinam,
Ne vedeam seara pe afară
Zâmbeam, povesteam tot, emoţionant.

      La fel şi ieri, la fel şi azi
Treceau serile toate,
Până când intr-o seară de toamnă
Frigul ne-a cuprins.

      Ne-am luat în brate, tremuram
Mi-am pus capu pe umărul tau,
Suflai căldură, şi parfumul tău mă răsfăța
Mai luat uşor de mână.

      Api râdeai de mine că mi-e frig
Am inceput şi eu,
Pe nevazute ţi-am furat un pupic
Şi tare ne-a plăcut.

      Aşa a început iubirea noastră
De-atunci inima-mi bate tare,
Te am pe tine, te iubesc
Eşti dulcea mea alinare.

      Frumos ne completăm noi doi
Trăim un vis frumos,
Eşti zîna mea, un înger pur
Te iubesc din toată inima.
             4 Octombrie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu