Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 12 octombrie 2021

NU CRED CĂ M-AM ÎNDRĂGOSTIT

            Nu cred că m-am îndrăgostit
           (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Nu ştiu cum de s-a întâmplat
Ca să mă prindă dragostea,
Nu mai credeam că s-ar putea
Să am şi eu iubirea mea.

      Şi m-a furat valul iubirii
M-a săgetat în inimă,
Acum este atât de bine
Că iubesc şi sunt fericit.

      La început am fost cam sceptic
Şi m-am temut iar să iubesc,
Dar tu ai venit ca o zînă bună
Şi gândurile mi-ai întors.

      E bine în doi, ne potrivim
E minunat când îmi adormi în braţe,
Te iubesc, suntem fericiţi
Eşti tot ce am şi te iubesc.
               12 Octombrie. 2021

     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu