Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 10 octombrie 2021

MAI MINŢIT

               Mai minţit
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Mai minţit că mă iubeşti
Nu ştiu ce a fost cu tine,
Inima tu mi-ai rănit
Ai băgat teama în mine.

      La-nceput era frumos
Mă visam cu tine o viaţă,
Îmi vorbeai aşa frumos
Versuri, poezie, falsă.

      Astăzi vrei să ne împăcăm
Spui că-ţi pare rău, mă iartă,
Dar acum tu crede-mă
Că mă tem, aşa că pleacă.

      Nu ştiu de ce te-ai intors
Te-am iubit e adevărat,
Însă vorbele n-au rost
Vezi de drumul tău în viaţă.
          10 Octombrie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu