Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 8 octombrie 2021

CE NOROC, CĂ TE AM

               Ce noroc, că te am
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Doar în visee te găseam
Nu îndrăzneam să cred în realitate,
Că tu exişti şi că ne vom găsi
Şi vom trăi în realitate.

      Scriam versuri să mă alin
Să uit că-s singur să mă relaxez,
Te desenam în minte, te scriam în carte
Spunând, mi-e dor, vino la mine.

      Şi uite că ai apărut
Nu ştiu de unde, dar mai auzit,
Că te strig, vino lângă mine
Să fim noi doi, mereu, şi azi, şi mâine.

      Acum tu eşti inima mea
Tot universul, lumea pură,
Sunt norocos că eşti iubirea mea
Că zi de zi eşti lângă mine.

      Noi doi ne completăm în toate
Şi ne iubim, eşti zîna mea,
Eşti o minune, dulce floare
Suntem doi norocoşi.
          8 Octombrie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu