Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 7 octombrie 2020

UN GÂND

                Un gând
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                  7 Octombrie. 2020
   Un gând îmi trece acum prin minte
Şi ochii mei îl desenează,
    Chipul tău drag, și-mi vine a-ţi spune
Că vreau ca tu să-mi fi o viaţă a mea iubire.

    Încep să scriu pe-o coalã de hârtie
Tot ce păstrez în suflet pentru tine,
    Se-aşterne rânduri, versuri, e o poezie
Trăirile şi visurile în care eşti lângă mine.

   Ne văd pe noi uniţi şi fericiţi
Formând familia cea mai frumoasă,
   Tu o prințesă, eu un prinț
Iubita mea, cea mai frumoasă fată.

    Şi amândoi să trăim seri de vară
Frumos sub cerul cel senin,
   Să trecem veseli peste toamnă, iarnă
O vesnicie fericiţi să fim.

    Iau poezia şi o scriu cu stele
S-o vezi pe cer, să o citeşti,
    Să şti că este de la mine
Că te iubesc şi îmi doresc să fi mereu aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu