Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 8 octombrie 2020

ÎN VREMURI GRELE

      În vremuri grele
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                8 Octombrie. 2020
  În vremuri grele de restrişte
Toţi am uitat de Dumnezeu,
  Întoarcem spatele credinţei
Şi devenim din ce în ce mai răi.

  Uităm că Dumnezeu e Tatăl
Că el e cel, ce ne-a creat,
  Că-n zorii dimineţii el înseninează cerul
Şi pentru noi dă strălucire soarelui.

  Uităm că-n piept avem o inimă, izvor de viaţă
În ea păstram iubirea minunată,
  Am şters-o şi-am pus ura acolo
Şi am uitat de bunul Tată.

  În faţa greului toţi am cedat
Şi astăzi aruncăm cu pietre,
  Îl răstignim dinou pe tatăl cel ceresc
Şi nu considerăm că e păcat.

  Nu-l mai huliţi pe Dumnezeu
El nu vă face rău, mereu vă iartă,
  Gândiţi-vă că dacă vă e greu
Vă ia în braţe, vă ridică bunul Tată.

   Om bun nu mai fi rău
De vrei să crezi în Dumnezeu,
   De nu stai liniştit şi nu huli
Trăieşte liniştit, nu fa prostii.
                      Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu