Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 15 octombrie 2020

AM FOST ODATĂ CA NICIODATĂ DOI COPII FRUMOŞI

     Am fost odată ca niciodată doi copii frumoşi
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                             15 Octombrie. 2020
   Am fost odată amândoi
Copii frumoşi ce ne iubeam,
   Credeam în visuri şi în noi
Şi fericiţi eram.

   Aveam nopţi, zile minunate
Trăiam intr-o poveste,
   Tu erai cea mai minunată fată
Iar eu băiatul care te iubeşte.

   Eram nedespărţiţi în toate
Ne completam frumos,
   Iubirea noastră era minunată
Tu pentru mine erai tot.

   Ai plecat brusc, şi mai rănit
Fără un motiv clar,
   Ai dat iubirea la gunoi
De noi nu ţi-a păsat.

   Mai vorbit tuturor de rău
Mai pătat cu noroi,
   Ai aruncat iubirea mea
La ghena de gunoi.

   Acum regreţi, îţi pare rău
Vrei să vi lângă mine,
   Dar e târziu, nu te mai cred
Nu plânge, nu mă întorc la tine.

   Vezi-ţi de drumul tău în viaţă
Eu nu te mai iubesc,
   M-au durut rău vorbele tale
Pleacă  eu nu te mai cunosc.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu