Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 8 octombrie 2020

TU EŞTI POEZIA MEA

              Tu eşti poezia mea
    (Autor .Gabriel Răzvan Stoica)
                  8 Octombrie. 2020
  Tu eşti poezia mea
Şi îmi mângâi inima,
  Te recit cu bucurie
Tu eşti marea mea iubire.

  Mi-aduci zâmbet, mă alinţi
Mă veghezi să-mi fie bine,
  Imi ştergi lacrima când plâng
Mă iubeşti şi îmi e bine.

  Te recit cu drag şi dor
Pentru tine eu trăiesc,
  Sunt poetul ce te scrie
Zilnic, dulce poezie.

  Ce trăim noi amândoi
E un vis, ce nu-l au toţi,
  Te iubesc tu eşti a mea
Zîna bună din poveşti. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu