Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 3 octombrie 2020

DE ASTĂZI NU MAI SUNTEM DOI PRIETENI

        De astăzi nu mai suntem doi prieteni
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                  3 Octombrie. 2020
  Totul a început frumos
Intr-o vacanţă, la o masă,
   La o cafea ne-am întâlnit
Privirele noastre au devenit de ne clintit.

   Am râs, am povestit detoate
Tare frumos am petrecut,
   Că din acel moment noi am rămas
Prieteni de nedespărţit .

   Din joacă fără să ne dăm seama
Ne-am sărutat şi ne-a plăcut,
   Şi asta ne-a adus aproape
Prieteni buni, nedespărţiţi 

   Dar astăzi gata totul se opreşte aici
Prietenia noastră s-a sfârşit,
   Nu mi-ai gresit, nici nu mi-ai făcut rău
Dar nu vreau să mai fim prieteni.

  Mi-am dat seama că te iubesc
Şi pentru ce simt pentru tine prietenia înseamnă prea puţin,
   De astăzi am ales să-ţi spun
Că îmi doresc să fi iubita mea.

   Nu-mi pot ascunde sentimentul pur
Dorinţa aceea de a-mi fi mereu aproape,
   Gata, de azi prietenias-a sfârşit
Acum noi doi suntem iubiţi.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu