Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 6 octombrie 2020

O POVESTE DINTR-UN VIS

      O poveste dintr-un vis
    (Autori. Sabrina Iulia şi. Gabriel Răzvan Stoica)
                   6 Octombrie. 2020
Astăzi este vreme rea
Şi-am ales să stăm în casă
Să ne facem viața frumoasă
Te iubesc inima mea, te invit la o cafea.

Astăzi norii sunt pe cer
Soarele nu prea se arată,
Dar noi stăm şi savurăm
Cafeluţa aromată.

Îţi privesc ochii frumoşi
În ei văd o lume pură,
Te sărut şi îţi şoptesc
Tu eşti zîna mea cea bună

Te privesc și îți șoptesc
Cât de mult eu te iubesc ,
Tu ești prințului meu iubit
Mă bucur că te-am găsit.

De mult eu te am așteptat
Tu ești tot ce am visat,
Astăzi mă simt împlinită
Că tu mă faci fericită.

Ai venit dintr-o poveste
Şi ne-am întâlnit aici,
Ne-am dat mâna şi înpreună
Am dat viaţă unui vis.

Locul meu e lângă tine
Mai atras cu o privire,
Ai un zâmbet minunat
Pe loc el m-a fermecat.

Vreau să fiu mereu cu tine
Fericiţi noi doi să fim,
Sa trăim intr-o poveste
Visul ăsta nesfârsit.

Tu îmi dăruieşti iubire
Tu îmi mângâi inima,
Pot să spun că lângă tine
Vreau să îmi trăiesc viaţa...

De când eu te-am întâlnit
Pe loc m-am îndrăgostit,
Ești o rază de lumină
În lumea asta nebună



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu