Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 7 mai 2020

TOŢI AVEM CEVA SPECIAL, EU TE AM PE TINE

Toţi avem ceva special. Eu te am pe tine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Cu toţi suntem fericiţi
Fiecare în felul nostru,
Avem tristeţi şi bucurii
Dezamăgiri şi visuri.

Toţi avem ceva special
Eu te am pe tine,
Eşti îngerul divin, iubita mea
Inima ce bate frumos în piept la mine.

Tu mi-eşti alint şi bucurie
Visul meu implinit,
Eşti versul preferat din poezie
Pe care îl recit în fiecare zi.

Sunt cel mai fericit bărbat
Că tu eşti lângă mine,
Frumoasa mea, iubita mea
Inger divin, a mea iubire.

Nimic nu vreau, te am pe tine
Eşti tot ce eu iubesc,
Prințesa mea, tu îmi dai fericire
Din suflet te iubesc.

7 Mai. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu