Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 27 mai 2020

CÂND TE-AM CUNOSCUT PE TINE

Când te-am cunoscut pe tine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Când te-am cunoscut pe tine
Aveai părul frumos rău ,
Ochii albaştri cum e cerul
Sufletul curat.

Ne-am plăcut din prima clipă
Am crezut în noi şi-am zis,
Că iubirea e senină
S-o trăim frumos noi doi.

Astăzi eşti aceiaşi fată
Ca atunci când ne-am văzut,
Te iubesc, mi-eşti tare dragă
Zîna mea, înger ceresc.

27 Mai. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu